Hitta till oss & parkering

OBS! Vi har flyttat till nya lokaler och dansar numera på Tullkammaregatan 5 (granne med Boråshallen). Vissa GPS:er har svårt att hitta hit, skulle det hända dig kan du hålla utkik efter Trafikverket. Vi ligger i samma byggnad men längre in på parkeringen. På taket ovanför vår entré finns en stor WY Dansskola-skylt.

Det finns parkeringsplatser runt Boråshallen. På grund av bygget av Borås nya tingsrätt är delar av parkeringen avstängd och det kan därför vara svårt att hitta parkeringsplats utanför dansskolan. Vi hänvisar då till parkeringen Petersberg (med infart från Varbergsvägen eller Gimlegatan) alternativt Makrillen (med infart från Kyrkängsgatan). Observera att det inte är tillåtet att parkera längst med lastkajen!

Skärmavbild 2024-01-25 kl. 17.17.36.png